2011. április 29., péntek

Kangoo Jumps Oktató Dvd Új Fitness oktató dvd - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó új eredeti Kangoo Jumps oktató DVD.
Teljesen új magamnak vásároltam, de nekem ez már megvan, sajnos rosszat rendeltem.: (
Ezért szeretném eladni.
A képek kedvéért bontottam ki.
Nem kell többé buszozni, autózni, edzésekre, órákra eljárni, várakozni.
Itt ez a nagyon klassz dvd, mely mindezt helyettesíti.
Akkor használod amikor kedved időd van rá.
Otthonodban végezheted, saját tempódban, teherbírásod szerint.
Nagyon klassz oktató dvd én nagyon imádom.
Pörgős zenékre bulizhatsz, sportolhatsz.: ))
Az alapoktól a profivá válásig mindenre megtanít.
Nekem bevált pár hónapja használom a dvd-n található feladatsort, sokat fogytam, sokkal erősebb, formásabb izmosabb lett a popsim lábam.
Egy kis ízelítő:
"Edzés vagy buli?
Próbáld ki te is a Kangoo Jumps , hihetetlen karcsúsító erejét. "
Korreográfiák a Kangoo Jumps-al.
Oktatók:
-Sifter Tímea(SIFI)
-Sifter Andrea
-Béres Ditta
Nyelvek: -Magyar
-Angol
-Spanyol
-Német
Extrák: Közvetlen jelenetválasztás
Interaktív menük
Kangoo Jumps részei.
BOLTOKBAN MÉG NEM KAPHATÓ!!!
MOST NAGYON OLCSÓN A TIÉD LEHET!
Sokat spórolhatsz nem kell többé cipőt bérelned, fizetned az órákért.
Egyszer veszed meg és egy életen  át használhatod.
Természetesen ahogy a képeken is látszik EREDETI , NEM MÁSOLT TERMÉK.
Leütés előtt érdeklődj máshol is hirdetem.!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-06 14:40
. Kangoo Jumps Oktató Dvd Új Fitness oktató dvd - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése